Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 1 juli 2010

Caroline

1 Juli och som Steve Earle sagt "i´m in the middle ass of summer somewhere". NBA börjar nu det värvas hit & dit, måttligt intresserad av det och var Overrated hamnar. The Q e i Bryssel och kollar på en staty av en grabb antar jag, själv har humöret stigit något de senaste dagarna. Människan är ett flockdjur, helt klart. Landet ligger lugnt ett tag till och svensken ska resa resa resa. Själv håller jag mig nog hemmavid, fixar & trixar, som a dear friend uttrycker sig och väntar in dagarna en och en. Ska försöka ta tag i bokläsningen igen, oftast brukar jag plöja igenom ett tiotal på sommaren, men nu har jag inte haft energi eller lust för det. Men Mr King väntar, så när the kids lämnar, fotbollen är over and done tar jag en tegelsten, lite kaffe lr en kall och sätter mig på balkongen och läser om ngn annans liv. Fast med King brukar det ju bara ta en 5-6 sidor innan världen som vi känner den har gått åt helvete... Verklighetsflykt indeed.
(titeln, låt av Otis Gibbs...lägg på Sweet framför å d e Neil Diamond ist. Nördfakta)
/henrik

Inga kommentarer: