Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 16 juni 2010

In search of angels

In i döden trött idag. X vaknade titt som tätt i natt och hade ont i öronen. Som tur var en kort arbetsdag med skolavslutning på schemat bara. I morgon ska vi utvärdera hela läsåret och på fredag går jag på sommarlov. Länge sedan jag längtat så mycket efter lov, våren och försommaren har varit intensiv på jobbet, i The Club & inte minst privat. Behöver tagga ner och faktiskt, ta hand om mig själv ett tag tror jag. Spenderar mer tid på FB än här. Denna sida har mest varit basketrelaterad (om inget annat, så säger väl namnet det) och blandat med mina egna tankar om musik, böcker; GAIS och annat i en salig röra. Kommer att fortsätta blogga, men inte så intensivt som tidigare, dessutom är ju basketsäsongen slut sedan ett tag. The ladies tränar nästa vecka, måndag-onsdag, sen är det uppehåll där också. Hoppas kunna se den avgörande finalmatchen i NBA med C dy. Celtics vs Lakers. Slår fotbollsvm alla dar.
/henrik

Inga kommentarer: