Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 1 juni 2010

Kvinde min

Board meeting igår. Basketfestivalen var glädjande nog en av de bättre på bra länge och vi gör en bra vinst även om allt inte ligger klart än och det finns mkt vi kan göra ännu bättre. Bra avslutning på en minst sagt, tuff säsong. Nye SportChefen var med en stund och det blev lite mer basketsnack än vanligt. Vissa kan börja räta på ryggarna så smått. Träning med ungt jätteungt damlag i afton och jag har ff kul, men det var ett tag sedan jag höll i en träning. Att bygga nytt är nog ändå min grej tror jag, men det börjar bli lite tjötigt att göra det varje säsong. På torsdag är det lägerskola med klassen ute i skogen med bad och andra aktiviteter. Trevligt å kul men oerhört fel timing för mig. På lördag går det stora lasset.
/henrik

Inga kommentarer: