Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 14 september 2010

Harlan man

Är ju under kontrakt, så gårdagskvällen ägnades åt träning istället för fotbollstittande & tur var väl det. D är hemma under veckan, så vi var 12 st på träningen. Tyvärr bara okej träning och jag vart missnöjd efteråt, måste börja få lite energi och jävlar anamma i tjejerna utan några Lutherbestraffningar (catch my drift, Q?) efteråt. Har annars börja läsa Michael Parkinsons bio, lovande början där hans far, som jobbat i gruvan hela sitt liv berömmer honom över att han lyckats träffa många berömdheter, blivit känd själv & allt utan att ha blivit svettig. Fäder vill ju att sönerna ska överglänsa dem. I mitt fall får X det ganska lätt, då han fortfarande är ointresserad av basket och GAIS. "Speldesigner", ville han bli senast jag frågade honom. Wtf? Kids anno 2010 har indeed annorlunda karriärdrömmar än vad en annan hade. Jag ville bli journalist, men fick nöja mig med att bli lärare & bloggare...
/henrik

Inga kommentarer: