Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 30 maj 2010

Soon very soon

Helt basketfri helg. Första på länge, har en del annat att stå i och idag var det ju mors dag, så det blev lite grillat å gott strax utanför Ellos town. I morgon är det Board meeting och en diger agenda antar jag. Träning med the new girls efteråt och frasen "d e mycke nu" stämmer på mig, det vet ni som känner mig väl. X och jag prövade en ny idrott idag, nämligen "svärdfotboll" som han döpte det till. Jag hade bollen, han en pinne som han använde och piskade mig med när han inte fick tag i bollen. Det lär inte bli en hit eller godkänt av RF. Men han hade kul i alla fall. Tredje veckan från sommarlov börjar om 18 minuter. The end is soon here, som Zappa sa en gång när han levde(!) Tyskland vinner fotbollsvm. Också.
/henrik

Inga kommentarer: