Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 10 april 2009

Long black highway

Småtjejerna har vunnit två av fyra i scania. Det tycker jag är riktigt bra, de är så nära en semifinalplats man kan komma och det verkar som om det bara blir ett svenskt lag framför dom. Tror jag ska plocka upp nga till damlaget i maj. Sålna vann och jag kom på mig själv att sitta och heja på dem. Skälet är Lesli, som jag mött som motståndarcoach (ja, va fan tror du? Jag har aldrig coachat ett tjockhultslag) oräkneliga ggr från p77 tiden och han är en motståndare som jag högaktar. Blir alltid ett handslag i hallen när dom är i Glenntown och ett "lycka till så där lagom" från mig. Härlig match och faktiskt mer underhållande än euroleague igår. Fattar inte det här med "riktig man". Det finns ju som bekant inga män som kommer från skåne. Men han är bra, Palmbladh, en Jens Jonss/Stålhand/whatever light. Kalas i dag annars, bytt däck på den ena bilen och lyssnat på två nya Chris Knight plattor och i morgon drar X och jag till farmor för påskmiddag. Konstaterar också att GAIS återtar den allsvenska ledningen om de slår Hif på måndag.
/henrik

Inga kommentarer: