Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 9 april 2009

Matchgirl

Påsken är här (nästan) och med bara x och undertecknad hemma. I normala fall brukar jag lyssna på en TC konsert vid denna tid, men i år ligger den först om en vecka. Traditioner är till för att brytas. Kort styrelsemöte igår och kassören vart (äntligen) nöjd och en annan ledamot svamlade om att han "inte var mänsklig". Ja, ingen fattade nått. Ska sätta mig och skriva en utvärdering om the ladies när jag får tid, vad som händer i framtiden där är fortfarande osäkert, men å andra sidan är det på dagen ett år sedan nu som jag fick besked om att jag fick kicken.Det har jag inte fått nu. Än. Blir till att titta på semi nr 5 mellan Sålna och svensklaget Uppsala i morgon antar jag. I eftermiddag blir det litta coachclinic med the sidekick och jag räknar kallt med att vi har alla lösningar klara fram till långfredagen. F ö så är GAIS fortfarande bäst i landet.
/henrik

Inga kommentarer: