Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 1 april 2009

Fool´s gold

Köpte gts allsvenska guide och visst tippades GAIS sist av han den där Olsson. Annars gillade jag nye GAIS tränarens svar på frågan "vilka riskerar att åka ut?". Alla 16 svarade han. Ryktas annars att jf ska dra på sig skorna och göra comeback nästa säsong då ju rutin var det som saknades i år, även dd verkar vara på gång till the league igen. Med skadade Bree tillbaka kan frontcourten bli riktigt bra där. Vi är dessutom nära att knyta the new player till oss även nästa säsong, bara småsaker som fattas där och hoppas på att sidekicken tackar ja till att bli sidekick på riktigt. Kat funderar på att fortsätta spela nu när the son har blivit så stor och själv tror jag på ett helt annat kvalspel nästa säsong. Uppåt. Om jag är med då är inte klart än dock, har en del annat att fundera på. När det gäller hallen får vi inte bygga ut den mera, så vi funderar som bäst på att bygga till ytterligare en våning och där ha en panoramarestaurang med utsikt över Välen och totala rättigheter på det mesta. Om allt går i lås byggs den delen ihop med polishuset bredvid så det är lätt att forsla över de som behöver forslas över. Landets fräckaste vip läktare lär det bli. Ryktas också om ett reportage i tv om de västsvenska basketligalagens ehh ngt miserabla säsong. Det inslaget ser jag faktiskt framemot. Lite självkritik har aldrig skadat, eller som en av mina elever skrev en gång; skällkritik! det är kritik det.
/henrik

Inga kommentarer: