Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 6 april 2009

Something changed

"1-4 Wanderson", stod det på mobilen mitt i andra perioden av damernas kvalmatch och jag fattade nada. GAIS vann med 5-1 mot öjs och jag var i malmö på en match som inte gällde något. Tack för det Waldo. Det var en road trip från Glenntown till Nässjö där vi på lördagen spelade bra i sex minuter, gjorde 16-0 och vann matchen. Ute var det sommarväder och efter mat (samt amning, en fem månaders bebis skötte planeringen) åkte jag e4.an genom smålandskogarna och tro fan att folk emigrerade härifrån på 18oo talet. Nått tråkigare har jag sällan upplevt. Trä och trä överallt. Hamnade till slut i Malmö och tog en sväng på kvällen med kanadensaren och avslutade med en kall i lobby innan man somnade som en stock. Frukost på hotell e nice, de hade dessutom gp och nån skånsk blaska som hade en sida om Äjos fiasko. Sorry, men så är det. Bara att bryta ihop och komma igen, fråga mig, jag är gaisare. Match sedan på eftermiddagen och jag gjorde hockeybyten för första gången sedan man hade p73 tror jag. Sen tappade jag lite av koncentrationen som jag skrev i början. 5-1! GAIS leder allsvenskan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu kan det bara gå utför, etta i allsvenskan...