Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 4 augusti 2010

Hometown blues

Då har man sett en landskamp igen. Lite korta reflektioner på det; JJ klarade trycket från publik och jag måste skriva att jag är djupt imponerad av den grabben och ni som känner mig vet att bara en spelare innan har imponerat på mig de senaste 30 åren. (#) Jag menar, 2455 åskådare kom b a r a för att se honom, hade nog inte varit tusen pers annars. Gillade också Palmbladh, Lindqvist & inte minst Saks på position 2. Men JJ, Ringström & Kjellbom (ovanligt lite gnäll på den sistnämde igår btw) på planen samtidigt så var Sverige faktiskt lite stora för en gångs skull. Levin är okej som etta, även om jag inte gillar det myckna studsandet medan Massamba blandar och spelar allt som oftast med för små marginaler. Rudy behövs tydligen. I Estland var jag mest förundrad över nr 15 och hans förnamn; Silver. Den grabben har nog aldrig vunnit något. Sen hatar jag verkligen denna fyra sekunders musik vid varje avblåsning. Varför? Men på det stora hela bra, se där en positiv recension här på biw. Det får inte bli en vana...
/henrik
# Kat, naturligtvis....

Inga kommentarer: