Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 12 augusti 2010

Lantern

Torsdag, nådens år 2010 & lyssnar på Tony Carey, dricker mitt kaffe och tänker på skorpioner. Ska dra ut farsan på lunch, hem och rodda lite innan träning nr 3 går av stapeln i afton. Min sommar närmar sig sitt slut, på måndag stämplar man in igen men då på ett fint ställe ute vid Gunnebo. Alltid gott med en mjukstart, inte alla som får det. Skulle kunna skriva en bok om min sommar. Läser om bränder i Ryssland, översvämningar i Pakistan & oljekatastrofer i Golfen. Världen förändras hela tiden, inget förblir som det var och det är bara att haka på och göra det bästa av det. Småsaker som basket & GAIS är småsaker i det stora hela. Jag menar att höra en sons skratt eller dotterns gör det hela meningsfullt & jag mår bra, men det brukar ju vädurar göra.
/henrik

Inga kommentarer: