Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 2 augusti 2010

The Scarecrow

2 veckor kvar av lovet. Vad fasen tar tiden vägen egentligen? Fått frågan av flera nu om jag har ngn ångest inför att jobbet närmar sig och har svarat Nej till alla, and that´s the truth. Har aldrig haft det som lärare faktiskt & är man ledig i åtta veckor så räcker det faktiskt + att man har lov som väntar strax bakom hörnet när man väl börjar igen. GAIS förlorade igår, ingen panik i det. I Malmö kommer många lag att loosa, men frågan är vem vem vem som ska göra mål. Ska vi sikta på 0-0 i resten av alla matcher, tro? I morgon ska jag göra ngt jag sällan gör. Jag ska se en landskamp live i basket. Åker till Ellostown för att se JJ och de andra blågula spelarna. Ska bli trevligt, men som sann gaisare har jag inga som helst förväntningar, men det är ju bara en träningsmatch så det får bli som det blir. F ö har jag haft en bra dag, men getingar är ett otyg.
/henrik

Inga kommentarer: