Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 11 november 2010

Djävulen & jag

Inlägg 810. Deltog i vi i femman idag med klassen. De är övertygade om att de går vidare, den som lever får väl se. Scrimmade lite mot juniorerna ikväll, såg väl så där ut men tjejerna fick lira lite 5-5 i alla fall. Förstår inte vart dagarna tar vägen, redan fredag igen vilket ju innebär att det snart är måndag. Time wait´s for no one. Blivit lite kortare inlägg senaste tiden, vet inte varför men har la inte mer att tjöta om. Biw har blivit lite soft, men jag har gett mig den på att nå 1000 inlägg innan jag lägger av. Eller så stannar jag på 999.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns en lista vid 1000 inlägg enligt tidigare utlovat som vi ser fram emot, so keep it up.

2-1

Henrik sa...

Du får påminna mig. Vad var det för lista?
1-2