Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 15 november 2010

Worrier king

Såg LF slå Eldkvarn i afton. 2 spelare var formidabla (jo, jag k a n vara positiv och jag k a n använda svåra ord), Palmbladh och Long-John. Den senare är år efter år seriens bäste långe man och jag minns ff våra matcher mot honom i gamla Plannja vs the legends, P77. Dessutom coachade Kentää då också. Självklart vann vi. Norrköping såg trötta ut och Gnällbom levde upp till sitt namn. Har sett honom ett antal ggr nu och han gnäller tammefan varje match, varje domslut och nu också vid varje byte. Annars gillar jag Saks mycket, hardworking, inget flashigt lite old school bara och det är skönt att se när många unga lirare ska lira a la Mmemba (som också var mycket bra i afton). Tror dock att Norrköping står som segrare i vår, deras bänk är överlägsen övriga lag. Svt hade ett inslag om dom, resultat: 2 interjuver med spelare och 2 felaktiga namn. Sen kom nån handbollsfjolla från Pattille och då bytte jag kanal. GAIS sparkar sin informationsansvarige. Ekonomiskt helt rätt (hör jag ngn viska "Öis"?) men epitet tystnadens klubb kan snart åter tas i bruk antagligen.
/henrik

Inga kommentarer: