Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 26 november 2010

Living beyond my means

Jaha. Att sitta lugnt i båten kan faktiskt vara helt rätt ibland. Elitidrott är inte lätt ibland, det krävs mer än en coach, nga spelare & ett antal bollar. Det kräver en förbannad massa energi, engagemang, tid och inte minst människor samt pengar. Fråga bara öjs, eller den som lever får se. Och den som lever, den lär. Får man hoppas, annars e man dum i hövvet. Såg vårt utvecklingslag i tvåan ikväll. Första hela match jag sett med dom och ja, det såg bra ut. Inte tal om annat. Motståndarna bestod mest av fd The Club medlemmar som har gått lite vilse. Inte minst deras coach som för ngn månad sen såg fram emot att möta mig, innan jag avslöjade att vi inte har lag i samma serie. 10 samtal klara, 16 kvar. Helgen nalkas & ska hålla mig hemmavid, med undantag söndagen då vi lirar borta mot Karlstad. Ringde Asp idag för att höra om skjuts. "Hrrrmmmm, harkling, hrmm, Jan?". Fick hålla telefonen långt ifrån örat där. Men ska bli nice att se nya hallen där uppe & tjöta lite. För tre säsonger sedan fick man kaffe och tårta. Vågar man hoppas på en repris? Och ja, jag tar med hjälmen.
/henrik

Inga kommentarer: