Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 11 juli 2011

Bark at the moon

Nr 1006. Jobbar mig uppåt...Läste ut Ozzys självbiografi igår & gillade boken mer än jag gillar hans musik. Black Sabbaths bästa tid tyckte jag var med Dio vid micken. "Heaven and hell" är en fantastisk platta som håller än idag. Men nog har den gode Ozzy verkligen gjort typ allt och avslutningen är typisk brittisk. På hans gravsten vill han att det ska stå; "Ozzy Osbourne född 1948. Han bet huvudet av en fladdermus". Jag kan tillägga att han bet huvudet av en duva också. Nu har jag påbörjat fortsättningen på "Barn 44", som heter "Det hemliga manifestet" och handlar om en kriminalare i Sovjet under Stalintiden. Helt annorlunda än de vanliga amerikanska/engelska/svenska deckarna och därmed intressant. Jäpp, mitt läsande har sent om sider kommit igång, men i morgon blir det ett break då jag och The Kids drar ner till High Chaparall för att se om Lucky Luke är där.
/henrik

Inga kommentarer: