Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 4 juli 2011

1000

Nummer 1000! Hedra de som hedras bör antar jag. Utan följande folk och fä, samt diverse inspirationskällor på gott och ont utan inbördes ranking, så skulle BiW aldrig nått denna ålder av tusen inlägg...
Mina kids & idoler I och X, D, c dy, Q, Wayne, F dy, Joulamo, Holmgran, Tony Carey, GAIS, Högsbo Basket, Lundell, Otis Gibbs, Steve Earle, Stephen King, kaffe, The Poet, dark angel, members of the board, Fred Eaglesmith, Magnum, Clarkin, bb, Urquell, pizzor, svensk basket, Wanderson Do Carmo, alla elever, morsan, S, Conny, Annica, farsan, pirrr, Afzelius, kollegor med acb i spetsen, Äjos, motståndarcoacher, Santos, kebaber, Chris Knight, Runrig, Oysterband, Chopper, regn & snö, Gårdakvarnen, snus, snd, sol & bad, my hood, Supernatural, Hell´s kitchen, gråmula novembermorgnar, folket i The Club, Hipphipp, Håkan, rv40, Ayrana, pasta, Macen, Kat och en hel del andra som jag säkert missat. Ni har alla lärt mig något. Största tacket till alla som vägrar rätta in sig i ledet och som begriper att man ska vara sig själv på gott och ont och som dessutom läser biw med en nypa salt och inte tror att jag skriver sanningen hela tiden.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Läser din blogg med stort nöje.
Hälsningar från en Närking.

Henrik sa...

Tack själv. Hmmm..närking..
/h