Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 20 juli 2011

Now she´s gone

"This is for whatever her name is wherever the hell she is", säger Steve Earle innan han drar igång en av sina "sadsongs" som han är oöverträffad i. Har en hrmm inte riktigt legal cd med Earle som passar en dag som den här. Igår var jag med om en riktig u-turn för att citera en vän och tja, sånt händer den bäste. Men en liten käftsmäll var det allt. Ska nu inte fördjupa mig i det här, det är private stuff och lite jäkla självrespekt har jag allt. Läser att frontmannen i Jethro Tull, Ian Anderson kommer till Gaistown i höst för att lira lite Jethro låtar med en stråkorkester. Tror inte det är riktigt my taste, synd att han inte tog med sig resten av gubbarna, men jag får väl nöja mig med gubbarna i Uriah Heep i september antar jag. Earle är ute och turnerar han med, men inte i närheten av undertecknad så jag får väl nöja mig med att lyssna på honom här hemma.
/henrik

Inga kommentarer: