Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 31 mars 2009

Down the river

Mycket märklig träning igår. Det var glatt och alla girlsen var på gott humör. Det var tjöt hit och dit och redigt med glimten i ögat. The leading talker var som vanligt the new player och det kändes som en träning som man har efter ett längre break och visst, vi var lediga tre dagar men so what. Ibland är det viktigt att ha kul också och bara work hard, men inte alltid tänka så mycket eller gå in och bryta som coach. Sista träningsveckan på ett tag och som, skrivet innan en road trip i helgen väntar med bl.a hotellfrukost. Bara en sån sak. Vädermannen av UL går så där, läser la ut den i en hotellsäng i helgen antar jag. I kväll har man en dubbelträning, först the 97ers och sen the Women. Man, i´m getting too old for this. Såg igår kväll en dvd från förra säsongen där vi slår Äjos med en poäng. Men det är tydligen inte så svårt att slå dom numera, sorry J, kunde inte låta bli.
Upptäck Chris Knight. Nu.
/henrik

2 kommentarer:

Fredrik Joulamo sa...

Vadå "såg igår kväll en dvd ..."? Du har kollat på den varje kväll sen den dagen den spelades in, det vet jag med säkerhet. Första gången i världshistorien en dvd blivit sönderspelad enligt uppgift.

Och vi vann ju senast!

Henrik sa...

Hahaha. Nä, den är av utmärkt kvalité. Jag bara älskar din min när vi gör 60-55 med nån minut kvar. Eller när 2 av dina spelare krockar i slutet när dom jagar D. Ge nu fan i å skicka mig årets match bara;)
Lycka till nu, själva ska vi försöka hjälpa Malbas i helgen.
/h