Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 15 oktober 2010

Blue skies in Red Square

Gjorde ngt jag inte gjort på länge, kollade om ngn läser Biw överhuvudtaget. Ca 100 unika besökare/dag med lite fler på måndagar än på helgerna. Överraskande mycket. Peaken i våras lär jag nog inte överträffa. Fredag at last och i morgon kör vi till Sveriges Jerusalem dvs Jönköping för att möta vårt boogeyteam Sanda BG. Vi har genom åren alltid haft bekymmer med dom och lär få det i morgon också. Träningarna går bra, att träna juniorer är nog det roligaste, man ser utvecklingen ganska fort och att se ngn lr ngt bli bättre är nog det roligaste som finns. Kanske därför man är lärare i det civila. Hoppas mina beställda plattor ligger på hallgolvet när jag kommer hem. Uppdaterar min Lp samling av alla Demon plattor till Cd. Om två veckor ska jag se dom live för första gången och då har jag lyssnat på dom sedan -83. Förväntansfull? Nää...
/henrik

Inga kommentarer: