Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 4 oktober 2010

Red dirt devils

Oktober har anlänt, löven faller, GAIS vinner, basketsäsongen är i full gång & jag undrar vad all tid tar vägen. Match igår ute på landet, mängder med turnovers spolierade våra chanser, men ändock var det match i 32 minuter. Men vi behöver växa oss in i serien. Det är inte som när jag tog över för 2 år sedan att vi är chanslösa i alla matcher och laget nu är bättre än vad det gänget var. Har skrivit en matchrapport på The Clubs hemsida och sorry men orkar inte upprepa upprepa mig här på biw. GAIS vinner två i rad och kontraktet kan kanske bli klart snart. Vore skönt för en plågad Gaissjäl. T.o.m Stoke har kravlat sig upp ur dyn och ligger på övre halvan i Premier League. BasketLigan drar snart igång och visst kommer det att bli en saknad här i Glenntown på fredagar. En liten tröst är att man kan se en del på tv, men live är live & jag lär inte åka till Ellostown ofta för att titta. Den vägen kör jag så det räcker ändå. Mörkt redan kl 1859. Hösten har onekligen kommit.
/henrik

Inga kommentarer: