Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 9 oktober 2010

Fever in the city

Såg Barca slå Lakers. Eurpleague mästarna mot Nba mästarna. Visst, Kobe spelade väl bara drygt 20 minuter & Jackson tog ingen timeout i slutet när de behövde, men ändå. Ganska kul. Det hedrar dessutom Kobe att säga att "vi får sluta kalla oss World Champions när vi vinner Nba". Visst, jag fattar att Barca inte skulle vinna Nba, men jag håller inte med de amerikanska kommentatorerna när de menar att Barca skulle vara ett mittlag i Nba pga att de saknar bredd i laget. I mina ögon hade de bättre bredd än Lakers. Kommer Lakovic och Lorbek från bänken, då har man bredd. Även med Nba mått mätt. Fick förslag att bytta namn på denna blogg till "Music-in-vänster" typ. Hyfsat kul. Jag skriver vad jag vill hur jag vill. Ligapremiär igår, tror till skillnad från många andra att ligan blir ojämn i år. Vissa lag kommer inte ha en chans mot andra. Damligan börjar i dag och "031-enda hopp" fick 2 sidor i Gp. Självklart innebär detta att massorna kommer vallfärda till Papyrus första hemmamatch. För det spelar ju ingen roll att man inte är intresserad av basket, står det om basket i tidningen så går man ju ändå! Så enkelt är det ju. Btw är biw en ofta ironisk blogg & jag anar en massa kommentarer om detta. Anonym och andra, let´s go! För övrigt är jag ganska säker på att Mölndalsgänget går till slutspel denna säsongen. Jag är också säker på att GAIS klarar sig kvar. Nu ska jag och X gå och kolla filmen "Dumma mig", som av en händelse...
/henrik

Inga kommentarer: