Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 24 januari 2008

Life on the Wire

Ännu en arbetsdag slut, klassen har funkat bra i dag och jag jobbar på en bra och liten skola. Det där hänger nämligen ihop, små skolor ger små problem.
Märker att jag fått nga kommentarer, trevligt, då läser nån detta i a fall. Märkligt nog är man överraskad att jag gör detta. Mmh tycker väl att jag alltid har legat i framkanten och plockat till mig det nya... efter ett tag.
Försökte verkligen titta på brottningsbolls EM i går men jag kan inte kan inte kan inte fatta den sportens tjusning. Bra försvar är ofta lika med frikast till motståndarna, domaren avgör på eget bevåg om det tar för lång tid att komma till avslut, alla är nere i golvet när dom skjuter och nån coachning existerar inte. Neandertalaridrott...
Å svensk basket då.. Pippen är med en match i ligan. Varför i hela h-te? Jag fattar att det handlar om Pr och pengar, men mer än kul för stunden är det inte för svensk basket, tvärtom får vi vad vi förtjänar i massmedia när vi fortsätter att förlöjliga vår idrott på att ta hit en av världens fd bästa basketspelare. Men han är fd! Zidane i Gais? Gretzky i Frölunda? Skulle inte tro det va? Nu kan du ösa på Lenton...
Träning ikväll efter ledigt två dagar. Det kommer nog att se ut sådär...kanske ska ringa Kicki och fråga om hon vill göra en Pippen...
/henrik

Inga kommentarer: