Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 6 augusti 2009

The road to hell pt II

Jaha. Nu är denna blogg länkad på både Äjos och köpelaget nr 2:s hemsida ser jag. Well, läs på egen risk. E hemma igen efter några dagar uppe i Karlstad på deras camp. Ett kul camp indeed där jag försökte driva Asp till vansinne med harklingar och några små påpekanden. Tex så heter en hall såhär: Hall B (A-salen). Kan nån se "logiken" i det? Dessutom var den helblå som gjorde att man fick migränattacker bara man gick in där. Det var lite Järvafolk, lite norrbaggar och så då dessa karlstadpeople. Deras hopvärvade gäng såg jag träna. De var 13 när de började och när jag åkte var de 9, efter en trekvarts träning. Way to go, Asp! I stannade kvar till söndag så man satte sig själv körandes hem. När vägarbete nr 12 kom slutade jag räkna. E45=The road to hell. Hade möte innan träningen med the ladies, de var inte många men det var kul att träna damlaget igen, efter ett par träningar med Karlstads herrjuniorer. Ytterligare en spelare lämnade laget idag, men har fått nys på andra intresserade. Vi ska fan i mig greja det här och slå köpelaget från Värmland om två och en halv månad. GAIS närmar sig ettan, tretton raka utan vinst nu. I morgon träning igen och sen på kvällen hoppas jag sidekicken håller klaffen så jag kan få lyssna på Mr Ulf Lundell. Kan du messa spellistan, f dy?
/henrik

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sola i Karlstad har gått upp, lugnet har lagt sig på lägret. Coachträffarna har blivit en halvtimme kortare nu när Henke har åkt hem.

Det känns så skönt och stärkande att få sin dos av mental träning under några dagar av denne Gisare från Götet. Nu är man stärkt, som så kallad, coach till nya stordåd. De e klart en liten dipp får man nog två gånger kommande säsong.

Denne man var tvungen att skynda sig hem och ta hand om sitt damlag i Göteborg, Waldo på förbundet håller just nu på och behandlar en dispensansökan från Högsbo. Målet är att få starta varje match med tre spelare!?

Nej nu måste jag byta sajt för jag har hittat en ny spelare på blocket från Högsbo.

Jan

Ps; Tänk er, han har gjort allt för att Högsbo ska byta klubbfärg. Blir det en ny motion till årsmötet i år månne.

Henrik sa...

4 spelare...Det räcker.
/h

CaTTis sa...

Hur går de för Högsbos damlag iår? De/ni var ju starka då jag fick lämna div1 men de var ju ett par år sen nu... =/