Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 8 augusti 2009

Rött

Man blir så förbannad. Jag ska inte gå in på Papyrus sida mer. "Samarbete med övriga föreningar". Herr Lundell var lite si sådär igår. Det var lite protestsånger till en början med "Rött" och "Folket bygger landet". "Den vassa eggen" var bra, men lite dökött bjöd han också på. F dy befinner sig i tredje världen med en stolkastande vän och förlusterna radar upp sig, well nu fick vi höra Lundell i alla fall. Sidekicken bjöd på pizza och en trevlig afton var det, stod och undrade hur många ggr jag sett Lundell egentligen. Tror att det börjar närma sig ett trettiotal. "67" var lite kul att höra igen och så dök den gamla okända "Öppna landskap" upp på slutet. GP:s recension var la så där, men jag läste att Steve Earle kommer till stan i oktober. Jag bjuder of course fw. I kom med i allstar uppe i Karlstad. Igen. Tydligen har de det lite lugnare där uppe nu utan mig. Nå, det har jag också.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad menar du med "samarbete med andra föreningar"? Är de dåliga på det? Själv har jag ingen aning då jag inte befinner mig i Gbg, men funderar lite ändå.

Henrik sa...

Se svar ny blogg, 13/8
/h