Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 19 augusti 2009

So am I

Jobba jobba jobba... Tja, GAIS gjorde tydligen det och vann för första gången sen evigheter. Själv är man inne på tredje dagen och har burit stol, bänkar och böcker och omarrangerat klassrummet för my new class. Fick lite tid över nu. Mycket på gång annars med kickoffar, spelare, möten och allt, precis allt ska ske i augusti tydligen. "Hey la hey" rullar i klassrummet, Michael Mc Dermotts nya. Och den är den bästa han gjort på ett tag nu, en klassisk amerikansk singer/songwriter och totalt okänd på denna sidan havet. Att sen han tackar Stephen King i eftertexterna är också lite kul. "The greatest unrecognized talant in rock", som King skriver om honom. Nä, jobba var det ja.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad händer borta i bråviken?

Northbuytown har lyckats med konststycket att dra ur 2st lag i "Damer division 2 Svealand Södra" samtidigt (NUBF och Dolphins). Vad jag förstår, så har klubbarna förlovat sig ( http://www.nubfbasket.com/navigera.asp?meny_id=2&submeny_id=216#124 ), så då borde man väl kunnat ha med ett lag iallafall.

Undrar hur många lag det är som hänger på gärsgårn från div2 och uppåt? Förresten... Jag vet inte om jag vill veta det...

/md

Henrik sa...

Same shit everywhere tydligen. Även Noselake samt Highliving har problem. Även Wevillage i the league läste jag. Bara köpelag och Tälje som har fulla (ja, nyktra of course) lag, antar jag.
/h