Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 27 augusti 2009

Room 411

Usch. Det var ingen kul match igår mellan The league team och the new league team. Jag hade möte innan och när jag kom in ledde hemmagänget med 22-6 som blev 27-11 efter första perioden. Sen var det roliga slut. Den defensiva returtagningen är ff ehhh, inte bra för att vara snäll och Pleick hystade i uppåt en trettio pinnar så att det blev en vinst med tio poäng var egentligen bara tack vare första periodens spel. Jag tror det räcker om jag skriver det. Hade som sagt möte igår, inte ett, inte två utan tre. Börjar undra om all tid man lägger ner är mödan värd och vart tog "det roliga" vägen? Nu är det dax för möte igen nästa vecka och dessutom har jag möte med jobbet. Mycket snack, vore kul med lite verkstad också.
/henrik

Inga kommentarer: