Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 26 februari 2010

Chans


Friday night is almost over som Bob Catley sjunger å tammefan så har vi plusgrader så det vita helvetet töar. Vila på helgen? Nja upp i ottan både lördag å söndag för bortamatcher med f97 lag II men där lånar jag in I och ska alltså coacha dottern för första gången ever. Det kan bli fler gånger i framtiden. På söndag är det damlaget som åker, denna gång med D i en av tre "do or die" matcher men jag tänkte glutta in på derbyt i ligan dessinnan med nyförvärvet John Jonker (hajar ni inte initialerna nu så..) som förhoppningsvis debuterar. Sundsvall e inte så glada åt det by the way. Köpte en ny King på bokrean, vettefan när jag ska läsa den, men när "erkända" författare som PO Enquist och han Birro hyllar boken så får jag bara bekräftat det jag själv vetat i 30 år; jag har rätt.
/henrik

Inga kommentarer: