Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 3 februari 2010

Cold day in hell

Nästan lite supporterstöd igår på matchen med red devils mest överallt och lite fler än vanligt. Hade möte innan med the rest av utbildarna i distriktet, sas la ett och annat bra och skam vore det väl annars. Träffade coach J i halvtid som kanske skulle tjäna på att klippa sig och beklagade för honom att jag fan inte kunde ha honom som coach i höstas pga alla förluster då. Nu verkar det som om dom klarar sig kvar, not to bad. Södertälje var annars en stor besvikelse, sköt 9% från trepoängslinjen och sköt överhuvudtaget utan huvud. Horribla offensiva beslut. Gothia var något bättre men krampade som vanligt i fjärde perioden, måste vara sämst i ligan i just fjärde perioden. Well, slutspel kan det kanske bli trots allt. Rush hade sjutton returer och det är värt en del respekt. Wanderson blir kvar i GAIS. Sportsligt bra, ekonomiskt mindre bra. Jag är inte kassör så jag är nöjd. C dy, som släktforskar kom igår med den ohyggliga nyheten att vi (han & jag alltså) har haft en släkting som hette Peter Brandt. Han letar enligt uppgift efter en namne med förnamn Mikael eller Clara. Till sist, vad fan ska jag med all snö till? Och vart ska jag skotta den? Till Danmark?
/henrik

6 kommentarer:

Fredrik Joulamo sa...

Klipp dig själv för fan. Det här är sista chansen för mig, sen tappar man allt.

Henrik sa...

Allvarligt. Inlägget var 40 minuter gammalt, Fredrik. Är biw din startsida?
"Klipp dig & skaffa ett jobb" som nån sa i nån film. Sista chansen...hahahaha.
F ö är jag kortklipp, du skulle sett mig på -80 talet...
/h

Unknown sa...

Jag såg honom på 80-talet, men jag tvekar på att det är bättre nu :-)

Henrik sa...

Menar du mig eller Fredrik?
/h

Fredrik Joulamo sa...

Nä men vad fan är det frågan om, detta börjar likna mobbing. Först ser man tydligen för jäklig ut, sen ska man dessutom dras över samma ålders-kam som skribenten.

Henrik sa...

"ålders-kam"! Den klurade du länge på va? Jaja, det är en ingen Mikael Lager varning på dig. Än.
/h