Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 16 februari 2010

When Jesus came to play

Vet inte om sportlovet har kortslutit vissa unga hjärnor men i hallen idag hörde jag en herrjunis säga; "Han zaggade ifrån mig. Jag var tvungen att skjuta" (Här tänkte jag; tvungen? efter en pass? i spel 3-3? och dessutom missa hele plankeländet? om han spelat tajt då? "tvungen" att dribbla?). Har länkat Sveriges för närvarande intressantaste hemsida. Funderar på att skicka en krönika dit, fast han vill inte ha "nonsensbloggare", well det utesluter rätt många. Gothia åkte på rejält med däng i afton, föga oväntat med alla skador. Dock lite oväntat att the new player var highscore och att fransosen tog 21 returer...
(titeln; of course a Jethro Tull song. Om han spelade basket eller trummor vet jag dock inte)
/henrik

Inga kommentarer: