Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 28 februari 2010

Kyssar & smek

Mycket basket i helgen. Coachade f97 lag II i lördags och I var med och stöttade upp det. Tjejerna gjorde det bra och vann med 47. En highlight var när en av mina spelare fick sin femte foul och jag protesterade och tammefasen så ändrade domaren sig och tog bort foulen. Lite kul (1). Sen var det Gothia som slog Ellos med 7 efter en bra match. Utan två Crocodiles och även utan JJ (ej spelklar) så var det stort. Tyvärr utmärker sig en Ellosledare på läktaren igen, börjar bli pinsamt men bra gjort av the hometeam och slutspel är nära nu. Lite kul (2). Sen var det match för the ladies borta i svenska Jerusalem. Vinst med 41 och vi är tvåa igen i tabellen. Lite kul (3). Under matchens gång sa domaren till mig två gånger; "bra coachat" när han sprang förbi. Första gången det hänt mig. Lite kul (4). När jag sen kommer hem så har f97 lag I vunnit två matcher och I gör som sin far, får en teknisk foul när hon studsar bollen lite väl hårt efter en signal. Lite kul (5). Like father, like daughter antar jag...
/henrik

Inga kommentarer: