Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 8 september 2011

I kiss the night

Nr 1051 är tydligen det här. Var det slutar vet ingen, minst av allt undertecknad. Kör så länge det är kul & ger mig något, för som jag skrivit flera ggr innan så skriver jag främst för mig själv. Sen om jag kan roa och oroa några andra så är det fine with me. Nu är man annars verkligen inne i skollunket och trampar ibland vatten känns det som. Tekniken är inte alltid med och som en jag kände sa, det ska bara fungera men då får flexibiliteten komma fram istället. Barnen är som vanligt dvs barn som börjar bli ungdomar och man får vara med. Ibland tänker jag att det är en ynnest och ibland tänker jag "ta mig härifrån för h-te". That´s work folks. Basket EM rullar vidare ikväll, men då jag själv ska snöra på mig skorna så missar jag den sena matchen. Men det kommer ju fler matcher och slutspelet närmar sig. Snart också time för Uriah Heep och några veckor senare Otis Gibbs. Konserthösten börjar lovande.
/henrik

Inga kommentarer: