Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 30 januari 2010

High hopes


"Kämpa in i döden" Lundgren. Jo, fan, det lär ni få göra i år...
"Vissa straffar Gud direkt" brukade min morfar säga. I dagens match hade jag domaren som jag mer eller mindre kölhalade i samband med Gothias senaste hemmamatch och som det inte räckte sa jag till laget att backa på uppkastet. "Vi vinner knappast det" sa jag då moståndaren hade size som Kat. Naturligtvis missade hon bollen och vi vann uppkastet. Vi vann f ö matchen med 32 poäng och gjorde hela 88 poäng. Tänk vad träning och självförtroende kan göra. Vi är 12-2 den här säsongen och är just nu tvåa i tabellen, en plats som betyder div 1 spel efter sommaren. Kul att ha chansen, få se om vi tar den. Vi har några veckors funderingar och matcher kvar. Coachade sen f97 lag II som vann med 1 poäng. Huva, vad de tjejerna har att jobba med, men kanske är jag orättvis, flera av dem har inte spelat så länge än och någon kan bli a-lagsspelare i framtiden. Med attityd och träning så...
/henrik

Inga kommentarer: