Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 28 januari 2010

I´ve got the fire

Casanova och Johnny. Sicka goa namn. GAIS testar två brassar och jag tycker dom ska signa dom bara på deras namn. På väg till Glenntown togs dom av tyska tullen som misstänkte dom för att vara knark kurirer och genomsökte ehh dom ganska rejält. Något skärrade, antar jag kom dom till GAIS och ordföranden kommenterade det hela med den välkända sloganen "det är tufft att vara gaisare". My kind of reply indeed. Nya sajten "mybasket.se" är läsvärd. Kan rekommendera den. Körde ett grispass med tjejerna igår, bra fart och bra inställning. Vi lider dock av att vi är få och dessutom ett par skador, men nyförvärv är på gång och det behövs. Googlar basket-in-west och ser att bloggen är värd 14000:- på nån kufisk sida och på en annan har biw inget inflytande alls. Hahahaha, fråga folk i andra basketklubbar vad dom tycker. "Jag vet mer om vad du gör än vad jag vet vad min fru gör" fick jag bl.a höra för ett tag sen. Ehh, det låter bra. Inte.
Snart fredag igen och bara två veckor kvar till sportlov, halt som attan i dag och det var mer än en elev som jag fick hjälpa upp. Själv klarade jag mig helskinnad, men det var la bara tur. Jag hatar verkligen snö och vinter. Och isbjörnar.
/henrik

Inga kommentarer: