Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 1 mars 2010

Den vassa eggen

Troa alla ungarna i klassen hade alla bokstäver som fanns idag. Vissa dagar blir inte bra hur man än försöker och dessutom snöar det. Fattas bara att hela laget skadar sig ikväll, dan innan match. Läser att Papyrus värvar å det värsta. My opinion? Den håller jag för mig själv, men det står ju var och en fritt att göra som man vill. Äjos klara för ligan även nästa säsong, well done coach J. Nu kan du klippa dig med gott samvete, det ska jag också göra inom kort men om jag har så gott samvete, det vette sjutton.
/henrik

2 kommentarer:

Fredrik Joulamo sa...

Jag har faktiskt klippt mig, men jag gjorde det innan matchen mot Norrköping. Din kommentar var så sårande att jag inte kunde göra annat.

Henrik sa...

Hahahahaha. Din mes... Jag hade faktiskt en coach en gång som sa till mig att klippa mig, detta var under min heavy metal period. Inte fasen klippte jag mig & nästa säsong slutade han. Hahahaha. Bra jobbat i år & lycka till nästa säsong.
/h