Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 28 december 2010

The grey goose wing

Tydligen läses biw av folk i Singapore, Slovenien, Ryssland & en del andra kufiska länder. Måste vara att man googlat va? Jag känner i alla fall ingen i Slovenien. Singapore tror jag att jag kan gissa mig till, men Ryssland? Jaja. Såg Dolphins slå LF oväntat enkelt, med the "routinated" Mitchell i högform. Verkar som om LF har lite svårt att få ihop det. "In offence I don´t know what we are doing!", som Coach K sa lite uppgivet i en timeout. Inget bra tecken. Tror att Dolphins står som mästare i vår, trots allt. De har truppen, rutinen och nu också självförtroendet, även om det sistnämnda är en färskvara. I dag ska det handlas basketskor. Till undertecknad. Tänkte göra comeback efter 14 års frånvaro och då kan ju skor vara en bra sak att ha. Tofflor funkar inte så bra när man kanske ska (host, host) springa lite. Få se om det blir nu på torsdag redan. Och nej, har inte skött försäsongsträningen speciellt bra, litar på min naturliga talang.
/henrik

Inga kommentarer: