Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 23 december 2010

The shouting end of life

Oerhört imponerad av Telges Forsman igår. Inte ett misstag på hela matchen och jag har nu blivit imponerad av tre basketspelare. F ö väntar jag ff på att se hemmalaget vinna, verkar som om jag drar med mig demonerna från Ullevi som åskådare. Tur att man som coach oftare vann än förlorade. I morgon kommer så den skäggige. Och då kanske följande lista passar in;
Önskejulklappar 2010.
1. Fred på jorden. Vadå pekoral?
2. Att mina nära & kära har det bra. Vadå pekoral II?
3. All snö försvinner i natt.
4. GAIS värvar en anfallare värt namnet.
5. Att jag kommer stå ut som free agent & utan uppdrag.
6. Att man slipper skämmas den 16 januari.
7. Att 2011 blir liiite lugnare för undertecknad än 2010.
8. En stock Catch eller Granit.
9, Att Otis Gibbs spelar i Glenntown (och inte i Nikkalooutka)
10. Svensk basket äntligen breakar.
/henrik

Inga kommentarer: