Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 19 december 2010

My ride is here

Vinst! Bara sex spelare som dressade, men tjejerna spelade riktigt bra och klokt. Tror faktiskt att dom spelade för sin avgående coach. 11 av 24 treor gick. Fuckin unhuman sa jag efteråt. Vår egna JJ (inte han, alltså) hystade i 30 pinnar och The foreigner var nära en tripple-double och de övriga fyra spelarna hostade, snörvlade och kämpade på. Oerhört starkt att vinna mot ett lag som vi förlorade mot i höstas. Vi hade ju halva laget borta. Efteråt firade vi i omklädningsrummet med Coca cola och Ramlösa & jag fick ett par presenter med mig hem. Tack! Ganska nöjd med säsongen och ganska nöjd att vinna sista matchen på ett tag. Taktiktavlan bröt jag i två delar efteråt. Jag kommer coacha igen, men det dröjer ett tag nu.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
Stort att få vinna den sista och med tvådelad bräda förstår jag att tårarna inte var långt borta.
=)

"Vi ses i nästa bok din jävel" skrev den store, men hoppas se dej med brädan innan dess!

/100kg nånting annat...

Henrik sa...

Tack (tror jag;). Jo, det var lite emotionellt och på det sättet tjejerna vann. Tror tre, fyra st av dom spelade sjuka dessutom.
Gjort sönder 2 bräder denna hösten, nytt rekord, kanske tur jag tar time out ett tag nu.
/h