Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 31 december 2010

Somewhere in time

I januari 2008 började jag blogga. Tänkte att jag prövar ett tag, har alltid gillat att skriva & att skriva vad jag tycker. Det kom sig egentligen av att jag skrev på Högsbo Baskets hemsida och det jag skrev där fick dåvarande styrelse att slita sitt hår ibland (bara titta på DJ nu...) och mina matchreferat och allmänna tyckanden passade sig bättre på ett inofficiellt forum och vips, så var biw född. Det är snart 3 år sedan och mina inlägg börjar närma sig 1000 strecket. Med tiden har basket blandats med GAIS, musik, böcker och en del privata saker i allsköns blandning. Nästan alltid skriver jag direkt, utan att redigera, känns mer ärligt så. Har bara tagit bort 2 inlägg pga av "påtryckningar" & har fått en hel del skit för det jag skrivit. Värst vad det nog i våras i samband med Gothias urdragning ur ligan, då man blev kallad sektledare, båda könens könsorgan, idiot och jag vet inte allt. Det har jag aldrig förstått, att man läser ngt av ngn som man starkt ogillar. Vad är det som driver det? Och varför är man nästan alltid anonym? En utredning på det vore intressant. Lr inte. Det är inte mitt problem att man inte kan läsa "programförklaringen" här till höger. Så jag gör inte detta för allt beröm (jo, jag får det också...) & inte heller för att tjäna pengar för som ni ser finns det ingen jävla annons här på biw & det kommer aldrig att hända heller. Lite integritet har jag kvar. Funderar på att skriva ut alla mina inlägg ngn gång & se hur mitt liv har förändrats under åren, men det får bli när jag en dag slutar att blogga.
Till alla läsare: Gott slut på 2010 och lycka till med 2011!
"du är dina val, dina handlingar" (U Lundell)
"the hardest part with living is to getting by day by day" (O Gibbs)
"enjoy every sandwich" (W Zevon)
/henrik

Inga kommentarer: