Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 16 december 2010

The last dance

I morgon gör jag min sista träning & på söndag coachar jag för sista gången. Jag har sagt upp mig. För att undvika spekulationer beror det inte på tjejerna, inte resultaten, inte klubben & absolut inte andra klubbar. Inte heller beror det på att vi är få i laget. Ikväll var de sju som tränade svinbra. Det hade inte spelat ngn roll om de hade varit 12. Jag behöver ett break från basketen efter 28 år. Och inte minst behöver mina barn det. Jag sitter dock kvar i styrelsen. Och jag lär coacha igen, men inte nu och inte i vår. My time has come and gone.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att läsa Henrik. Du behövs!
PJ från Hva

Henrik sa...

Tack PJ. Men barnen behöver mig mer. Allt har sin tid. Jag kommer tillbaka.
/h