Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 16 juni 2009

Back in the highlife again

Har tagit bort "Om mig" längst ner. Har nämligen startat en annan blogg och jag vill inte att ehh biw sammankopplas med den. Finns ändå inte så mycket att orda om mig själv längre. Trött och hungrig typ bara. Lite fler på gårdagens träning och med ny fystränare, åtminstone tillfälligt. Men, det mesta skakar nu, inte bara skolan och tids nog får jag se var det hela landar. Alone at school today så jag stack och lunchade nere vid havet together med tidningsutdelarn. Gott käk, litta dyrt och inte så mycket föda på tallriken, men så är det här i socialgrupp A+++. Gör nog sista dagen på jobbet nu, finns inte mer papper, böcker, pennor m.m. att flytta runt eller slänga egentligen. Kan göra resten i augusti istället. Hur kan man f ö begära mer än femhundra spänn för en livebiljett? Visst kopieras det men det är lite ekonomisk kris här och var i världen. Men vadå? Det har ju inte GAIS hajat heller.
/henrik

Inga kommentarer: