Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 5 juni 2009

Communion

Satte mig med hörlurar igår kväll och lyssnade på lite musik. Får alltid ha hörlurar på mig av nån anledning, att morsan inte ville höra Maiden kan jag la förstå men att inte höra "Year of the flood" med Runrig eller "Walking down the road with you" med Oysterband eller "Folket bygger landet" live med Lundell eller "Darkest night of all" med Michael Mc Dermott övergår mitt förstånd. Tror det är ukrainska basketligan och inte ryska som jag har följt på Inter +. Såg nämligen Ukrainas flagga på lagen igår och det var nog avgörande final för nätet klipptes ner efteråt. Nå, den blåa laget vann i alla fall och stundtals var det kul basket. Nationaldag i morgon, räck upp handen alla som bryr sig. Själv ska jag klippa häcken. Till å börja med...
/henrik

Inga kommentarer: