Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 2 juni 2009

Commercial dynamite

Hade gärna varit nere i Blekinge nu på Sweden Rock. Största festivalen i sommar med över 35 000 åskådare och band som Flogging Molly, Uriah Heep, Heaven & Hell, Demon, Over the Rainbow (dock utan en skadad(!) Tony Carey) och Marillion (i och för sig utan Fish, men vore kul att höra Steve Rothery på gitarr live igen) bland många andra. Men har ingen möjlighet så det får la bli i nästa liv. Hade överlämning i morse med info om mina blivande patienter, det visade sig att jag bl.a kommer att undervisa ett barn till en fotbollsspelare som har VM brons från 94. Jag vet redan vad jag ska säga till honom på första mötet; "Dig känner jag igen, har inte du spelat ishockey eller var det innebandy?". Det gäller att lägga standarden direkt.
Jag fortsätter med säsongens;
"Raket" Ross deRogatis (han var här typ en kvart) Snott från The Sidekick
"Flopp" Tja, Johnson eller Callier
"?" Varför blir alla amerikaner så tjötiga i denna stan?
"Kommentar 3": X;"Dom andra fuskade". Efter ytterligare en förlust för the league team
"Bästa bloggkonkurrent/kollega"; Holmgran
"Tidning"; The Club
"Oroligast" ; Coachen i djupaste Småland som undrade om Kat skulle vara med eller inte
"Speaker 1" ; Han i Kinna hade inte många rätt...
"Speaker 2"; Han i Nässjö hade inte ett rätt... Wilsen, Persö, Marja mfl
" Seger"; Borta mot Kvarnby. Högsbo är bäst i stan och är dom inte det, så är det bara tillfälligt;)
/henrik

Inga kommentarer: