Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 15 juni 2009

Hela huset skakar

Ensam på jobbet idag, kidsen har ju sommarlov och utanför fönstret håller grävskopan på så hela datorn svajar. Det ska byggas ett dagis på vår skolgård se, vi hade det väl allt för bra. Men till hösten blir det trångt om utrymmet här. Nå, Lakers vann läste jag. Tja, måttligt intresserad är jag, mest beroende på att jag inte orkat/kunnat se nått. Ligger lite lågt med basket just nu, många rykten hit och dit och visst bloggar jag men jag vill inte späda på nått mera än att nästa säsong ska bli mycket intressant. Just den som jag mellan varven sitter och planerar, ringde en ev ny player i dag. Oops.
Titeln, en Lundellåt. Och i skrivande stund stämmer det. Jävla grävskopa till att röja. En basketkorg är redan nere, men den ska i min själ upp igen innan terminstarten.
/henrik

Inga kommentarer: