Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 29 juni 2009

If I ever lose my mind

Kollar lite på legendariska "Kellys hjältar". E enna dö, hårt jobb i dag, upp 5.45 drive to the airport (varför varför går inga plan kristliga tider?), hem å jobba i trädgården, sen premiärdopp med x två ggr om i the swimmingpool å sen continues the hard work. En förvirrad almqvist dök upp och ville ha poolhjälp. Jäpp, c dy, det var lite en idiot pratar idioti till en annan idiot om ph värde och annat kryptiskt. GAIS fick ettett borta mot Ellos i en träningsmatch, snart börjar den maran också igen. Läste till slut ut "Illusionen om Gud" som the sidekick gav mig. Som agnostiker (tror jag) och religionslärare så vette fåglarna hur jag ska undervisa i det ämnet i höst. Borde läsa Bibeln antar jag, men nä. Å ni vetla vilket djur som kommer först i den boken? Bi. Götteborj, ni vet.
/henrik

2 kommentarer:

Carlsson d.y sa...

Pratade med den förste förvirrade idioten idag. Och enligt honom så lärde han sig något av idiotin han fick höra av den andre idioten. Så helt idiotiskt kunde det inte varit. Det är förövrigt inte kul att jobba i den här värmen.Speciellt inte på ett kontor där kortbyxor är tabu.

Henrik sa...

Själv skulle jag vilja jobba igen. Å vila upp mig...
/h