Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 8 juni 2009

Warning

"Ett land vars ungdom inte gör uppror är ett land som det är synd om", sjunger Lundell och jag kan inte mer än att hålla med trots att man är pappa, lärare och coach. Utan uppror blir det fyrkantigt, vattenkammat och redigt i största allmänhet. På nått annat sätt kan åtminstone inte jag tolka piratpartiet i valet. Och, yes, jag uttnyttjade min rätt att inte rösta. I en demokrati har man även den rätten. När man tvingar folk att rösta så är det ingen demokrati längre. Gjorde inte en ikea igår. Gjorde två. Rekord för mig. Jippi. Häcken blev således bara halvklar. I morgon åker man med klassen över till Danmark för två dygns klassresa. Roligare än det låter faktiskt. Åtminstone innan man har åkt. Säsongen 09/10 startar annars officiellt ikväll med träning, better late than never i suppose.
/henrik

Inga kommentarer: