Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 13 juni 2009

Soldier of the line

Klippte färdigt häckeländet i dag, Brännässlor någon? Har annars full house hemma för närvarande med Ds friend R som of course fick testa snus. Han hade den inne ett par minuter men gick och spottade var tredje sekund innan han gav upp. Well, han verkar okej ändå. Visade the new car för jealous brother som genast undrade var torpederna fanns. Det är ingen Bondbil svarade jag och då var han inte intresserad. Magnum har tydligen släppt sin nya platta, få se om jag får tid att göra ytterligare en Bengans och åka å inhandla den. Nästan som i the glourious single days back in the eighties igen. Verkar som om Lakers ska vinna nba. Jaja. Själv funderar jag mest på vilken t-shirt jag ska ha på mig på the secret society i morgon. Har en och annnan att välja på. 3 arbetsdagar kvar, men känner jag mig själv rätt blir det inte så mycket arbete utan mer planering för nästa säsong. Just det, säsong, inte termin.
/henrik

Inga kommentarer: