Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 9 december 2009

If you can´t be good, be lucky

Tror det kan ha varit den sämsta ligamatchen som undertecknad nånsin har bevittnat igår. 3 viktiga spelare borta och jag vart irriterad på att övriga etablerade spelare visade så lite ledarskap i ett sånt utsatt läge. Några spelare fick av naturliga skäl spela mer än vanligt och det gick la sådär för att uttrycka sig milt. Motståndarna var nått av det dummaste jag skådat. De hade ett stort längdövertag men valde allt som oftast att freelanca, studsa ihjäl bollen och avsluta med att hysta en trea. I första halvlek var det 1 av 21 trepoängsskott som gick i. För the home team var låga siffror nödvändigt med tanke på det lag som man ställde upp med, så so far good, men att inte någon spelare tar chansen nu när man fick den är underligt. Och tråkigt. Nä, skitmatch kort och gott.
Om det jag skrev igår återkommer jag till. Tro mig.
/henrik

Inga kommentarer: