Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 30 december 2009

Nothing to fear, part II

Höstens...äh...årets...(allt annat)
# Lag. Är alltid de grönsvarta atleterna hur det än går och ser ut. Alltid.
# Spelare. Wanderson Do Carmo. GAIS förste skyttekung sen Karl-Alfred.
# Löneföremån. MACen.
# Homecoming. D.
# Underlättar för mig. D:s körkort.
# Nej. Ingen spruta för mig. Allergiker och förmodligen immun efter alla år som teacher och coach.
# TV. Supernatural på femman.
# TV 2. Hell´s kitchen. Ramsey måste varit basketcoach i sitt tidigare liv.
# Bok. Vargarna i Calla. Del 5 av 7 av Det Svarta tornet av maestro King.
# Konsert. Tony Carey i Västerås i april.
# Konsert 2. Magnum i Glenntown i höstas. Old heroes die hard.
# Spel. Wii e ganska kul.
# Konsert 3. Lundell i trädgårdsföreningen.
# Blåsning. När Q och jag fantiserade upp en spellista under Lundell som nästan fick coach DA att sätta sig i bilen och köra till nästa konsert.
# Kommentar. "Är det du som har den den där bloggen?", när jag trampade in på utbildarutbildningen på Bosön.
# Resa. Driving through eastern Europe to old Tizakecske, Hungary.
# Vilse. I Prag och sen i berlin. verkligen rätt städer att köra vilse i.
# Resa 2. Från Glenntown till Karlstad. Passerade 876 vägarbeten. Lägg ner Dalsland för gott.
# Mat. Uterestaurangen vid floden Tisza.
# Platta. "Out in the rain" med Tony Carey.
# Platta 2. "Heart of stone" med new hero Chris Knight.
# Platta 3. "Hey la hey" med Michael Mc Dermott
# En inställd spelning är också en spelning. Dio.
# Bio. Kortfilmen som visas innan "Upp". Har sällan skrattat så mycket
# Blogg 1. argalappen
# Blogg 2. spiderchick. En ung tjej (jojo, jag vet vad ni tänker men så e det inte) som bloggar hysteriskt kul. Ungefär som biw minus basket, gais och musik. Kvar är sarkasmen och ironin alltså.
# Hemsida. gais.nu. Neggandets högborg.
# Bil. Min nya, dock utan torpeder.
/henrik

Inga kommentarer: