Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 1 december 2009

A new country

Konstig jävla match. När The league team närmade sig gjorde motståndarna poäng. Kändes som om dom aldrig hade eller tog chansen. Fel skottval och jag blev inte riktigt klok på gameplanen. Sålna spelade p and roll högt hela matchen och tja. Vet inte. Skönt att slippa analysera matchen vidare. Tennispubliken var tillbaka. Fan, det är bra mer live i hallen vanliga träningskvällar än vad det var ikväll och då såg jag ändå inte många slipsnissar. Däremot träffade jag min första coach som jag hade åren 77 till 79. Tog ett tag innan jag kände igen henne. Ja, henne. Im getting old. Nä, Gothia blir allt mer lika GAIS. Varje gång man har positiva förväntningar på laget typ efter två raka vinster, så går det åt helvete. Jag kan verkligen välja mina lag.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

köpelag1 mot köpelag 2 div1 dam spelas kl16.15 i gtb , lördag.....

Henrik sa...

Inget av dem e egentligen nått köpelag, men de blir båda vansinniga när man skriver det o det e ju kul..Köpelag 1 vann och köpelag 2s coach är ff skyldig mig pengar..
/h